Schaduwen

Vandaag nog even buiten geraakt met mijn 10-22mm lens. Het blijft een grote aanpassing.
Met mijn 24-70mm lens had ik echter nooit de schaduwen zo groot op de foto gekregen.
Ik moet wel dringend eens op stap naar een geschiktere locatie voor deze breedhoeklens. Deze foto’s werden gewoon op ons pleintje in Sint-Denijs-Westrem genomen.

Foto 1: Does my bum look fat in this shadow?
bum

Foto 2: Zoon- en vrouwlief.
Stan &p; An

Foto 3: Stan, the toddler who drives faster than his shadow.
faster than his shadow

Foto 4: Stan the man
stan

10 gedachtes over “Schaduwen

  1. Nummers drie en vier zijn mijn favorieten. Groothoeklenzen zijn maf, maar je kunt er geweldige foto’s mee maken als je de achtergrond niet al te druk maakt voor dit soort gelegenheden.

    Als het je lukt bij een groothoeklens weinig beeldelementen in je foto te laten overkomen (zeker in steden) ben je erg goed bezig. Maar dat is mijn gedacht😉 .

Geef een reactie

