Foto uit de +/- oude doos omdat ik momenteel weinig tijd heb foto’s te nemen. Foto van een collega van mij.

piet

7 gedachtes over “

  1. sart68 zegt:

    @ René: Mr. M. scheren? Komkom, ik heb hem in die 3 jaar tijd altijd les weten geven met een stoppelbaardje. Tis zijn identiteit.
    @ Mr. S.M.: Your words. Ik bedoelde relaxed, no stress. 😉

  2. @René: gezellig type? Je kent P.M. duidelijk niet … Een hééééél gezellig type is eerder de juiste beschrijving. 🙂 Trouwens, Steven heeft alleen maar toffe collega’s. Al weet ik niet of sart68 het daar mee eens zal zijn. 😉

Geef een reactie

