Paul McCarthy

Vandaag naar het S.M.A.K. geweest voor de tentoonstelling HEAD SHOP / SHOP HEAD van Paul McCarthy. Het was fantastisch degoutant. De mensen van het S.M.A.K. waren zo vriendelijk geweest toestemming te geven foto’s te nemen.

Mijn zoontje van 19 maanden was mee. Over het onderstaande werk zei hij “Pepe slapen?”. Geweldig!

Paul McCarthy

3 gedachtes over “Paul McCarthy

  1. Natuurlijk niet Dieter. Als ik geen kritiek zou kunnen verdragen zou ik geen blog begonnen zijn. Dankzij de reactie kan ik ook op een andere manier naar mijn foto’s kijken, met meer afstand.

Geef een reactie

