Ellen Goegebuer

De voorbije twee weken heb ik al redelijk wat reportages kunnen maken voor het nieuwe Arteveldemagazine.
Zoals ik al eerder vertelde is het thema “wat na Arteveldehogeschool” en zullen de artikels gaan over oud-studenten van de verschillende opleidingen.

Eergisteren stond er een oud-studente ‘grafische en digitale media’ op het programma: Ellen Goegebuer.
Slik! Ellen heeft na haar studies aan Artevelde ook nog fotografie aan het Narafi in Brussel gestudeerd en haar portfolio is indrukwekkend. Getuige hiervan, de link naar haar website: hier.

Ik was dus een pak zenuwachtiger dan normaal want ik heb geen opleiding fotografie gehad (mijn “kennis” heb ik enkel van het internet) en ik vreesde ook clichématige foto’s te maken.

Ik besloot mijn ttv-camera mee te nemen, niet om een ‘gewone’ ttv-foto te maken maar om Ellen in beeld te kunnen brengen met een camera.

Ik bleek me nodeloos zorgen gemaakt te hebben want Ellen was heel bereidwillig en heel geduldig. Ik had het kunnen weten want ze geeft ook les ;-) (fotografie aan het Kisp)
Bovendien beschikte ze over een bijzonder mooi tafeltje om mijn camera op te leggen ;-)

ellen-grafische-01

De vormgeefster van het tijdschrift heeft – uiteraard – graag een verscheidenheid aan beeldmateriaal, vandaar dat ik ook nog enkele andere foto’s gemaakt heb.

ellen-grafische-08

ellen-grafische-09

4 gedachtes over “Ellen Goegebuer

  1. nu dus ook het gezicht achter al dat moois…

    1ste foto vind ik een beetje gemaakt en het resultaat niet echt overtuigend.
    kan amper zien wie het is en wat ze aan het doen is…

Geef een reactie

